אוהל אבלים איכותי

ישנם רגעים בחיים שעלינו להיפרד מאדם קרוב אשר ליווה אותנו שנים רבות. זה יכול להיות אבא או סבא  שהערכנו וכעת הוא עלך לעולמו והותיר ותנו שבורי לב. ההלוויה הינה טקס קצר יחסית אשר כול מילות פרידה מהאנשים הקרובים ביותר ולאחר מכן בדרך כלל מתכנסת המשפחה בבית או אוהל אבלים על מנת לקיים את מנהג השבעה. הצורך במקום גדול יותר על מנת לקבל מבקרים רבים שיגיעו במהלך השבעה הוא טבעי ולכן מומלץ להצטייד באוהל איכותי מבית אוהלי אברהם – הפקת אירועים אשר יחזיק מעמד בכל ימי השבעה ויספק מקום נוח לאנשים הרבים אשר יגיעו לנחם את המשפחה.

אוהל אבלים – היכן ניתן להשיג

את האוהל אפשר להשיג על ידי פניה לחברה מקצועית אשר עוסקת באספקת אוהלים מסוגים שונים. מה שחשוב באוהל כזה הוא שהאוהל יהיה עשוי מחומרים איכותיים ויחזיק מעמד למשל שבוע ימים. האוהל יכול להגיע בגדלים שונים והכל בהתאם למספר האנשים אשר להגיע לשבעה. בנוסף כדאי לברר עם החברה על אספקה של כיסאות פלסטיק וגם אוורור שיסיע לאנשים שיגיעו.

מומלץ לפנות רק לחברה שמסוגלת להקים את האוהל באותו היום מבלי עיכובים מיותרים. האוהל צריך להיות חזק ועמיד למים וכדאי להקים אותו במקום שלא מפריע להולכי רגל אבל המרחק קטן מהבית. אם האוהל מוקם מתחת לסככה או עצים אז ניתן להשתמש בהם ליציבות רבה יותר שלו. היתרון בהקמה מתחת לעצים הוא בקרירות הטבעית שתשרור באוהל.

מתי כדאי להזמין

חברה רצינית תהיה זמינה ותבצע את ההקמה מיד ביום שבו מתקיימת ההלוויה. על מנת לחסוך עוגמת נפש כדאי לוודא שמדובר בחברה ידועה. אפשר לבקש המלצות משכנים או חברים קרובים שישמחו לסייע לכם במציאת חברה מנוסה בתחום.

כדאי לדאוג גם לתאורה מתאימה באוהל שתסייע למבקרים הרבים שירצו לפקוד את אוהל האבלים בשעות החשכה. חברות מסודרות ידאגו גם לזה ולא ישאירו אתכם בחשכה. אם מדובר על עונת החורף אז כדאי מאוד לשכור אוהל שעשוי מחומרים אטומים כך שכולם יישארו יבשים. מומלץ גם לשמור על כבלים חשופים וחשמל מפני גשם ולחות שעשויים לגרום לקצר.

 

צרו איתנו קשר