אוהל להשכרה בים

מחפשים אוהל להשכרה ? כנראה שיש לכם אירוע חשוב באופק. בין אם מדובר בבר מצווה, מסיבת רווקים או אירועי חברה – תמיד עדיף לעשות את המפגש תחת כיפת השמיים. היופי של הטבע, הנוף, האוויר הנקי, תחושת המרחב הפתוח והמיקום הלא שגרתי תורמים להנאה ולהצלחת האירוע. אפילו אירוע ללא תוכן מעניין יכול להפוך לבלתי נשכח רק מעצם המיקום שבחרתם.

על מנת שתוכלו ליהנות מבילוי ראוי בחיק הטבע מומלץ להשכיר ציוד כמו אוהל, מחצלות, גנטור, מערכת סאונד ותאורה, מערכת קריוקי ועוד. כל אלה יאפשרו לכם להעביר שעות ארוכות עם חבריכם ולציין את אירוע השמחה בדרך הטובה ביותר.

הפקה, מכירה או אוהל להשכרה

חברת “אוהלי אברהם” נותנת מענה לכל דרישה. אנו משכירים מגוון רחב של ציוד לכל מטרה, מבצעים את הפקת האירוע במידה ומדובר באירוע גדול ומאפשרים לכם גם לקנות את הציוד שברשותנו.

באיזה ציוד מדובר ?

  • אוהל לייקרה – אוהל עמיד לגשם ורוח במידות שונות בהתאם לגודל האירוע
  • פתרונות ישיבה – כיסאות, מחצלות, פופים, ספסלים ועוד
  • כלים חד פעמיים – כוסות, סכו”ם ושולחנות פלסטיק עליהם ניתן להניח את האוכל
  • מערכות סאונד ותאורה איכותיות – כולל התקנתה והפעלתה של המערכת
  • גופי חימום וקירור, מצננים ומאווררים
  • מתקנים מתנפחים לילדים

את כל אלה ועוד אנו נשמח לספק עבורכם, כאשר במידה ותצטרכו נותן שירות חיצוני כמו דיג’יי, קייטרינג, צלם וכדומה – אנו נדע לקשר אתכם עם הטובים ביותר בתחומם.

הכל בשיחת טלפון אחת

לא כל דבר צריך להיות פרויקט, לפעמים אפשר לפתור הכל בשיחת טלפון אחת ;

אוהלי אברהם נותנים את הפתרון המקיף והמקצועי ביותר לאירועים תחת כיפת השמיים. שימוש בציוד חדיש ומקצועי, אוהלים אשר עוברים ניקוי בתדירות גבוהה ונותנים מראה יוקרתי, יחס אישי ושירות מהיר ומקצועי הם שהופכים את “אוהלי אברהם” לחברה מובילה בתחומה.

צרו איתנו קשר והבטיחו לכם אירוע מושלם במחיר משתלם.

צרו איתנו קשר