אוהל להשכרה לכל מטרה

ההחלטה לארגן אירוע בחיק הטבע כרוכה בחשיבה רבה ותכנון אשר הוא זה שיקבע האם האירוע יצליח בסופו של דבר. על מנת להרים אירוע גדול תחת כיפת השמיים צריך לפחות אוהל להשכרה גדול ומרווח שיכיל את כל האורחים אשר יגיעו למסיבה. את האוהל ניתן להשיג אצל חברת אוהלי אברהם – הפקת אירועים אשר עוסקת בתחום ויש לה את כל מגוון הציוד שדרוש. מדובר על סוגים רבים של ציוד, והכל תלוי במטרת האירוע ומספר האנשים שישתתפו בו בפועל. בסופו של דבר על מנת שהאירוע יצלח כדאי לדאוג מראש שיש לכם את כל מה שנחוץ.

אוהל להשכרה – מה כבר אפשר לשכור

ככל שמדובר על אירוע אשר מציע מוזיקה, ריקודים, אוכל ושתיה, יש להבין שכאשר מדובר בחיק הטבע בדרך כלל אין אפשרות לחיבור לחשמל. על כן תאלצו לארגן גנרטורים ניידים שיספקו את האנרגיה. כדאי לשכור את הגנרטורים מחברה אמינה כך שהסיכויים לתקלה יהיו נמוכים מאוד. גם אם תתקיים תקלה כל שהיא נציג החברת יטפל בה במהירות ויחזיר את העניינים לשגרה.

בנוסף יש לדאוג לשולחנות וכיסאות כדי שיוכלו להגיש מזון ושתיה. כל שכן כאשר מדובר במזון ושתיה שאמורים להיות מוחזקים בקירור. אם האירוע מתקיים ביום חם והביל אז מומלץ לברר לגבי מאווררים או מצננים שיכולים לשפר באופן משמעותי את המצב. במקרה שהאירוע מתקיים בחוף הים אז אוהל רחב וגדול יעזור מאוד בשעות החמות ויאפשר את קיום האירוע גם כאשר השמש קופחת ממעל.

מה עושים עם הציוד?

היתרון שבחברת השכרה הוא בכך שהציוד הוא לא בבעלותכם ולכן אתם לא אחראים על תיקון או אחסון שלו. כך תוכלו לקיים אירוע גדול ואת כל מה שקשור להקמה ופירוק תשאירו בידיים של צוות החברה. כדאי לוודא שהצוות שמגיע הוא מספיק גדול ושלא יחסר כוח אדם במהלך האירוע.

את הציוד כדאי לשריין מראש, בעיקר אם מדובר על עונה חמה שבא יש ביקוש גדול מאוד לציוד לאירועים. אם האירוע מתקיים בקיץ אז כדאי לשריין את הציוד כמה שבועות מראש. למידע נוסף בנושא ציוד לאירועים ניתן לפנות.

צרו איתנו קשר