השכרת אוהל לאירועים בטבע

החברים החליטו להפתיע אותך ביומולדת תחת כיפת השמיים, הבעלים של החברה החליט לעשות אירוע חברה בפארק, אשתך לעתיד רוצה לערוך חינה בחוף הים – כל אלה יזדקקו לשירות השכרת אוהל לאירועים. האוהלים מספקים מחסה מפני מזג האוויר בתקופות של גשם ושמש, יוצרים תחימה לאירוע ותחושה של בית במידה ומדובר בארוחה או בשבת חתן וכמובן מאפשרים את עצם קיום האירוע בתנאי חוץ. יחד עם האוהל תצטרכו לדאוג גם לאוכל, פתרונות ישיבה, תאורה והגברה, תוכנית מוסיקלית ודברים אחרים אשר וודאי תעדיפו לא להתעסק איתם. לצורך כך תוכלו לפנות לחברת הפקה מקצועית אשר תטפל עבורכם באירוע.

השכרת אוהל לאירועים בטבע והפקת אירועים

אילו אירועים ניתן להפיק תחת כיפת השמיים ? כל אירוע שרק תרצו – 

החל מיום הולדת, חינה, אירוע חברה ומסיבת רווקים. כל אירוע הופך למיוחד ושמח יותר ברגע שהוא נעשה בטבע, כל בעל שמחה הופך לשמח יותר כאשר הנוף המדהים נשקף לנגד עיניו. אמנם הלוגיסטיקה של קיום אירוע בטבע היא מורכבת יותר אך זה בהחלט שווה את המאמץ, במיוחד כאשר את מירב המאמץ תוכל לעשות עבורכם חברת “אוהלי אברהם” אשר מתמחה בהשכרת ציוד והפקת אירועי חוץ:

  • פתרונות ישיבה
  • אוהלים וציליות
  • גופי מיזוג וחימום
  • תאורה והגברה
  • תפאורה ועיצוב
  • ועוד

אוהלי אברהם – אוהלים לאירועים מיוחדים

הגיע הזמן להפיג את כל החששות ולצאת לאירוע בטבע. אחר שנים ארוכות של ניסיון אנו מספקים שירות מהיר יסודי ובסטנדרט גבוה. כדי לעבור את האירוע על הצד הטוב ביותר נעמיד לרשותכם את הציוד החדיש ביותר אשר עובר ניקיון ותחזוקה שוטפת, כך שכך מחצלת ואוהל יהיו נקיים ומצוחצחים. במידת הצורך תקבלו אצלנו גם שירותי הגברה, דיג’יי, קייטרינג, צלם וכל דבר אחר שרק תרצו.

אנחנו מחכים לכם באוהלי אברהם – השכרת אוהלים לאירועים מיוחדים.

צרו איתנו קשר