השכרת אוהל לאירוע חברה

לא תמיד אנחנו מודעים לכך אבל השכרת אוהל לאירוע יכולה לפתור לנו הרבה בעיות. אם תכננתם לעשות יום הולדת או מסיבת רווקים על חוף הים – אוהל לייקרה דק ואיכותי יגן עליכם מפני קרני השמש ומפני חול שעלול לעוף באוויר בזמן רוח. חברות המציעות השכרת אוהלים מציעות יחד עם זה להשכיר עוד מגוון רחב של ציוד אשר ינעים את שהותכם במקום כמו ציוד חשמלי לתאורה והגברה, מקומות ישיבה, שולחנות ועוד.

על מנת שלא תצטרכו להביא את כל הדברים ברכב פרטי, על מנת שלא תצטרכו ללכת לחנויות שונות ולרכוש את הציוד הנדרש, על מנת להימנע מכאבי ראש מיותרים – פנו לחברה המתמחה בהשכרת ציוד.

השכרת אוהל וציוד לאירועים

לא כל אוהל יספק עבורכם את הפתרון הנדרש. האוהלים מגיעים בגדלים שונים ומאיכות חומרים שונים ויש לוודא כי האוהל מסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר כמו גשם ורוח. כמו כן יש להתאים את גודל האוהל לכמות האנשים הצפויה. בנוסף לאוהל תוכלו להוסיף ציליות ובדי לייקרה לתחימת המתחם, כמו גם לעיצובו.

את המקום מומלץ למלא במחצלות, פופים וכיסאות אשר ינעימו את שהותם של הנוכחים, זאת לצד שולחנות עם אוכל או קייטרינג חיצוני אותו תוכלו להזמין.

לבסוף ישנו הציוד האלקטרוני אשר מלווה את האירוע כמו רמקולים, תאורה, מקרן וקריוקי. על מנת להפעיל את כל אלה תזדקקו לגנרטור המונע על ידי דלק אשר יספק עבורכם את החשמל הדרוש.

אירוע בראש שקט

לא צריך לחשוב יותר מדי על בעיות לוגיסטיות כאלה או אחרות. ניתן פשוט לפנות ל”אוהלי אברהם” אשר יספקו את הפתרון הלוגיסטי לכל יום הולדת, חינה או אירוע חברה, כולל הובלה התקנה ופירוק מהיר של כל הציוד. אנו נדאג לכל פריט שתצטרכו ואתם תדאגו ליהנות כמה שיותר עם בני המשפחה והחברים.

כל מה שנדרש לכם לדאוג הוא לכמה מוצרי קידום לעסקים שיחולקו באירוע וישלימו את החוויה של העובדים באירוע הממותג של החברה שלכם – באופן כזה אירוע החברה הבא שלכם יהיה מושלם ואתם תהנו מעובדים שגאים בחברה שלכם ונהנים ממקום עבודה שדואג גם להם לבני משפחותיהם.

פנו אלינו עכשיו ובוא לעשות אירוע בראש שקט.

צרו איתנו קשר