השכרת אוהל לאירוע קטן

רוצים לעשות אירוע חברה, חינה או יום הולדת במקום פתוח ? כדאי שתמצאו חברה שתספק לכם את הציוד הנדרש. הדרך לאירוע מוצלחת מתחילה כאשר הנכם בוחרים בשירות השכרת אוהל לאירוע. האוהל הוא וודאי לא הדבר היחיד שתרצו להשכיר משום שכל אירוע תחת כיפת השמיים דורש גם פתרונות חשמל, מיזוג, תאורה, הגברה, מערכות ישיבה ועוד. בחירה בחברה מקצועית ואמינה תבטיח כי הציוד יהיה נקי ועמיד לתנאי הסביבה. על החברה כמובן לטפל בכל הלוגיסטיקה הכרוכה בהובלה, הרכבה ופירוק של כל הציוד שהוזמן.

השכרת אוהל לאירוע שלך

אדם המחפש השכרת אוהל לאירוע שלו בוודאי ימצא לא מעט נותני שירות בתחום. כדי לדעת לאיזה מהם לפנות תצטרכו קודם כל להביא בחשבון מספר פרמטרים:

  • תקציב – מהו התקציב העומד לרשותכם ועד כמה אתם גמישים איתו. בידקו אילו דברים אתם יכולים להביא בעצמכם ואילו דברים תצטרכו להשכיר
  • ציוד – תכננו את הפעילות הצפויה במהלך האירוע והבינו אם אתם צריכים ציוד חשמלי מיוחד כמו רמקולים, תאורה, מקרנים וקריוקי.
  • גודל האירוע – בהתאם לכמות האנשים הצפויה תוכלו לבחור את ממדי האוהל הנחוצים לכם ואת כמות הציוד הנלווה כמו כיסאות, שולחנות ופופים
  • מזג האוויר – בהתאם למזג האוויר תדעו את סוג הציוד שאתם צריכים כמו גופי חימום או קירור ורשתות הצללה.

השכרת אוהל לאירוע

הדרך שלכם לאירוע מוצלח עוברת דרך “אוהלי אברהם – הפקת אירועים”. אנו מספקים שירותי השכרת ומכירת ציוד לאירועי שטח כמו גם שירותי הפקה למגזר הפרטי והעסקי. נוכל לבנות עבורכם קונספט ייחודי לאירוע בסטנדרט גבוה אשר מבטיח לייצר אווירה מיוחדת ולגרום שעות ארוכות של אושר והנאה לנוכחים.

אנו שמים דגש על התאמה אישית של האירוע לאופי בעל השמחה והקהל שלו, זאת לצד חוויית שירות ואיכות מוצרים. הציוד שלנו חדיש ועובר טיפול יסודי בתדירות גבוהה, כך שכל פריט יגיע אליכם נקי ומצוחצח.

צרו איתנו קשר