אוהלים איכותיים למגוון אירועים

אירועים הם תמיד דבר טוב. ישנן סיבות רבות לאירועים וניתן לערוך אותם במקומות שונים. אפשר לערוך את האירוע בבית הפרטי, בגינה, באולם מקורה וגם בחיק הטבע. אירועים בחיק הטבע הם כבר דבר שבשגרה ובכל זאת רבים מקיימים אירועים כאלו במשך כל ימות השנה. אוהלים לאירועים ניתן לשכור כיום בקלות אצל אוהלי אברהם – הפקת אירועים ולקיים אירוע באמצע יער או בפארק מרוחק. אפשר להביא לשם את כל מה שנחוץ על מנת שבאירוע לא יחסר דבר. החל מתאורה חזקה, גנרטורים, אוהלים בגדלים שונים ואפילו מיזוג או חימום.

אוהלים לאירועים –  איך בוחרים את החברה הנכונה?

את האוהלים ניתן להשיג על ידי פניה לחברת להשכרת אוהלים אשר מבינה בתחום ומחזיקה את כל הציוד הדרוש. חברה רצינית תחזיק ציוד ברמה איכותית ותוודא שהוא תמיד תקין ומוכן לשימוש. היתרון בהשכרת ציוד הוא שאתם לא ממש תצטרכו להתאמץ ונציגי החברה יקימו בעבורכם את האוהל והציוד וגם ידאגו לפרק אותו בסופו של האירוע.

כאשר אתם פונים לחברת השכרה כדאי לוודא שיש להם את הציוד שאתם זקוקים לו. ישנן חברות קטנות אשר מספקות רק סוג מסוים של ציוד כמו כיסאות פלסטיק או שולחנות ואין להם אפשרות לספק לכם אוהלים או גנרטורים. אם אתם מתכננים אירוע אז כדאי גם להתקשר מבעוד מועד לחברת ההשכרה ולשריין לכם את הציוד הדרוש. בעונות החמות כדאי לעשות זאת אפילו כמה שבועות מראש על מנת להבטיח שיהיה לכם את כל הציוד הדרוש.

תאורה וגנרטורים

אירועים רבים מתקיימים דווקא בשעת החשכה או מתחילים בשעות האור ונכנסים אל תוך הלילה. על כן כדאי מאוד לדאוג לגנרטורים מתאימים אשר יספקו חשמל לאירוע ויאפשרו לכל האורחים להגיע בבטחה ללא סכנה. אם  יש מגרש חנייה אז כדאי מאוד לארגן בו תאורה ולהוביל את האורחים אל מוקד האירוע.

בנוסף ניתן להצטייד במערכות מיזוג ניידות או חימום במקרה הצורך. את מערכות המיזוג תביא החברה לשטח ובתום האירוע היא תפנו אותם ואת כל שאר הציוד. כמובן שניתן להצטייד גם בכיסאות, שולחנות וכל מה שצריך בשביל להרים אירוע כמו שצריך.

צרו איתנו קשר