אוהל בים למסיבת רווקות

החלטתם לעשות את האירוע הקרוב תחת כיפת השמיים ואתם צריכים אוהלים להשכרה. ברכותינו, עשיתם את הבחירה הנכונה. אירועים המתרחשים בחיק הטבע הם מרעננים, מרגשים והופכים את החוויה למהנה יותר עבור כל הנוכחים. בין אם בחרתם בחוף הים או בפינה קסומה במדבר הרי שאתם זקוקים לאוהלים אשר יספקו עבורכם מכסה, פתרונות ישיבה אשר יתנו מענה לאורחים, פתרונות חימום או קירור אשר ינעימו את האווירה וציוד אלקטרוני נלווה כמו תאורה והגברה שיעשו את האווירה המיוחדת ביותר באירוע השמחה.

אוהלים להשכרה לכל מטרה

ישנו מגוון של אירועים עבורם תזדקקו לשירותי אוהלי אברהם:

  • שבת חתן – יחד נבחר קונספט, נספק את כל הציוד הנדרש על מנת לארח אורחים ונדאג ליצור קשר עם חברת קייטרינג טובה שתספק עבורכם אוכל משובח. ציוד זה כולל כלי אוכל, שולחנות, כיסאות, גופי חימום וקירור ועוד.
  • יום הולדת – יחד נבחר לוקיישן מעניין, נעצב את האוהל בעיצוב מיוחד, נביא את ציוד התאורה וההגברה וכמובן נחשוב מחוץ לקופסא על מנת למצוא את הפעילויות הטובות ביותר. הפקה מסוג זה מתאימה גם לימי הולדת של מבוגרים.
  • מסיבת רווקות – בהתאם לאופי המוזמנים נגבש קונספט מיוחד לאירוע, נבין את המיקום הטוב ביותר בו כדאי לערוך את האירוע, נדאג לאלכוהול וכיבוד, דיג’יי, ציוד חשמלי וכל דבר אחר.
  • אירוע חברה – לאחר איסוף מידע על החברה ומטרת האירוע נדע לבחור את האטרקציות המתאימות, נבנה את לוח הזמנים כהלכה, נספק את הקייטרינג ועיצוב החלל הראוי, נדאג לתוכן אמנותי, צוותי צילום וכל צורך אחר שעשוי לעלות.

אוהלי אברהם – מכסים אותך בכל סוג אירוע

אוהלי אברהם מנוסים בהפקת אירועים מכל הסוגים. לרשותנו עומד ציוד חדיש, האוהלים שלנו נקיים ביותר ועוברים ניקוי בתדירות גבוהה, נותני השירות שלנו איכותיים ומיומנים, הפתרונות שלנו יצירתיים והיחס אדיב ואוהב. חיסכו לעצמכם ריצות והוצאות מיותרות, שימו את האירוע בידינו וקבלו מענה מקיף ומקצועי.

אוהלי אברהם – מכסים אותך בכל סוג אירוע.

צרו איתנו קשר