אוהל לאירועים להשכרה

הרגע בו הנכם מחליטים לערוך אירוע הוא רגע בו הנכם מחליטים לקחת על עצמכם פרויקט רציני. כל כך הרבה דברים שצריך לעשות ולקחת בחשבון כמו אוכל, מקומות ישיבה, אוהל לאירועים, הגברה ותאורה, אפילו עצם ההזמנה של כמות גדולה של אנשים היא מטלה בפני עצמה. ישנם דברים שאף אחד לא יוכל לעשות בשבילכם, אבל את מרבית הצרכים של האירוע תוכל לספק חברה המתמחה בהפקת אירועים והשכרת ציוד. תוכלו להשאיל זמנית את הציוד הדרוש לכם במידה ותרצו לתפעל עצמאית את האירוע, או להשכיר את שירותי הפקה אשר ינהלו עבורכם את מהלך האירוע מתחילתו ועד סופו.

השכרת אוהלים לאירועים קטנים וגדולים

האירועים אותם אנו ב”אוהלי אברהם” מפעילים מגיעים בכל הגדלים והסוגים. החל מיום הולדת קטן הדורש אוהל ליקרה, מחצלות וציוד הגברה ועד אירועי חברה הדורשים תוכן אמנותי, ניהול זמנים קפדני וחלוקת גימיקים ומתנות ממותגות. את כל האלמנטים הנחוצים בעת הפקת אירוע אנו יודעים לקחת בחשבון ולנהל על הצד הטוב ביותר.

אנו לא עוסקים רק בהפקת האירוע אלא גם דואגים לכל הפן הלוגיסטי. הדבר בא לידי ביטוי בשינוי והרכבת הציוד, תכנון השטח, אספקת מזגנים וגופי חימום / קירור, עיצוב תפאורה ועוד. כל הדברים הללו יאפשרו לכם לקיים אירוע טוב ואיכותי בכל תנאי שטח, בין אם מדובר בחוף הים, יער או פינה מדברית בדרום הארץ.

מייצרים אירועים בלתי נשכחים

“אוהלי אברהם – הפקת אירועים” שמה לעצמה מטרה לספק פתרונות מקיפים ויצירתיים לכל סוג אירוע. אנו מקפידים על עבודה בסטנדרט גבוה תוך ביצוע מהיר ויעיל של הקמת ופירוק הציוד. אנו עובדים עם הספקים ונותני השירות הטובים ביותר אשר יחד עם הציוד והידע שלנו מספקים פתרון מושלם לכל דורש.

השירות שלנו זמין בכל שעות היממה (מלבד שבת) – כולל מוצאי שבת. פנו אלינו כעת ויחד נייצר אירוע בלתי נשכח.

צרו איתנו קשר