השכרת אוהלים גדולים לאירועים

אוהלים לאירועים נותנים את הפתרון המושלם לקיום אירוע תחת כיפת השמיים. כולנו חווינו כבר אינספור אירועים, בין אם מדובר באירועים שלנו או של חברינו. לרוב מדובר בעוד ערב סטנדרטי המתקיים בין 4 קירות אך יש אנשים שזה לא מספיק להם ורוצים ליהנות מחיק הטבע במהלך האירוע. הנוף והבריזה הטבעית כמו גם תחושת החופש הופכים אירוע מהסוג הזה לחווייתי ומהנה יותר. חברה להשכרת אוהלים תוכל לספק עבורכם לא רק את הפתרון הלוגיסטי של הקמת אוהל ואזורי ישיבה אלא לעיתים גם תוכל להפיק עבורכם את האירוע.

אוהלים גדולים לאירועים, הפקות לאירועים

אנו לא מסתפקים רק באוהלים, נשמח לבצע עבורכם את ההפקה של האירוע כולו. למה הכוונה ?

“אוהלי אברהם” מספקים מכלול שירותים תחת קורת גג אחת על מנת לאפשר לבעל האירוע להתרכז בהנאה של אירוע השמחה ולא להתעסק בכל הסידורים מסביב. אירוע תחת כיפת השמיים כרוך בלוגיסטיקה לא פשוטה, לכל אירוע יש להתאים את האטרקציות המתאימות, במהלך האירוע יש לדעת להקפיד על לו”ז מושלם, נותני שירות וספקים שונים אשר צריך ליצור איתם קשר – לכל אלה ועוד אנחנו נדאג במסגרת הפקת האירוע. האירועים שאנו מפיקים מתאימים ל:

  • ימי הולדת
  • בר מצוות
  • אירועי חברה
  • מסיבות רווקים
  • חינה
  • ועוד

במידה ולא תזדקקו לשירותי ההפקה שלנו תוכלו להשכיר רק את הציוד שלנו הכולל פתרונות קירוי, ישיבה, קירור וחימום, עמדות אוכל, ציוד חשמלי ועוד.

מפיקים אירועים בלתי נשכחים

“אוהלי אברהם” מתמחים באירועי שמחה בלתי נשכחים. אנו יודעים כיצד להתאים את הפעילויות והאטרקציות הטובות ביותר לכל אירוע, לספק את נותני השירותים האיכותיים ביותר ולדאוג שכל האירוע יתקתק כמו שעון. לקוחותינו יודעים כי לאחר פניה אלינו הם מקבלים את כל השירותים תחת קורת גג אחת, כאשר כל התהליך עטוף בסבלנות, אמינות ומקצועיות.

פנו אלינו כעת ונשמח להפיק עבורכם אירוע בלתי נשכח.

צרו איתנו קשר