השכרת אוהל למגוון אירועים 

כדי לקבל שירותי השכרת אוהל לאירועים, חשוב לפנות לחברה מקצועית המספקת אוהלים איתנים וחזקים שיעמדו בכל מזג אוויר. ואכן, אוהלים כאלה אפשר למצוא בחברת אוהלי אברהם – הפקת אירועים. בין אם אתם חוגגים אירוע סולידי ורציני כמו ערב חברה או אירוע משחרר ומהנה כמו פגישת מחזור, לא תוכלו להתנגד לאוהל אשר יספק לכם מחסה.

השכרת אוהל לאירועים – כך תארגנו באוויר הפתוח

הפקת אירועים בטבע הפכה לטרנד של ממש. אחרי שאנחנו יושבים במשך 8 או 9 שעות במשרד, קבורים בעבודה אין סופית, אנו מעוניינים לעשות שינוי מרענן בחיינו ולצאת לבלות בחוץ. הפקת אירוע בטבע היא מקורית ומרגשת, אך חשוב לשים לב שיש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את האירוע למושלם:

  • תחת האוהל – השכרת אוהל לאירועים היא שירות שאתם צריכים לשקול ברצינות. גם אם אתם מעוניינים בכך שהמשתתפים יתאווררו להם באוויר הפתוח, חשוב לספק להם מחסה על כל צרה שלא תבוא – קרני שמש חזקות מדי או רוח פרצים.
  • דוכני מזון – מכירים את האנשים שבאים לאירועים כדי לאכול? ובכן, אם אתכם כבר מביאים אותם, חשוב לדאוג לדוכני מזון מקוריים כמו תירס חם, צמר גפן מתוק, טורטייה, פיש אנד צ’יפס ועוד.
  • אמצעי קירור/ חימום – אמת, אינכם יכולים לשלוט על מזג האוויר, אך אתם יכולים לרסן אותו באמצעות מאווררים או תנורים, תלוי בעונה שבה אתם עורכים את האירוע. כך יוכלו האורחים שלכם להפיק הנאה צרופה ולא לסבול מפגעי מזג האוויר.
  • פופים לישיבה – זוכרים מה רבה הייתה שמחתכם כילדים כאשר הייתם מקבלים פוף לחדר? ובכן, גם האורחים שלכם ישמחו לשבת על אחד כזה, בייחוד אם הם עשו דרך ארוכה כדי להגיע לאירוע שלכם ומעוניינים לצבור כוחות לקראת כל הפעילויות שארגנתם.

בחרו את האוהל שלכם

בעוד שאתם יכולים להחליט באופן עצמאי אם להזמין דוכן תירס או נקניקיות, כאשר מדובר באוהל לאירועים, כדאי להתייעץ עם הצוות. כך תוכלו לדעת אם כדאי לכם להזמין אוהל גדול לחוף הים או אוהל קטן יותר לגינה שלכם. הצוות המקצועי יבוא להתקין את האוהל במקום ויפרק אותו בסיום האירוע.

צרו איתנו קשר