השכרת סוכות אבלים

כאשר אדם הולך לעולמו בשיבה טובה, חשוב לחלוק לו כבוד אחרון. כשהשמועה עוברת מפה לאוזן על דבר הפטירה, המנחמים באים מרחוק כדי לכבד את המשפחה היושבת שבעה. חברת אוהלי אברהם – הפקת אירועים עומדת לרשות האבלים ומציעה להם סוכות אבלים בגדלים שונים, תוך התקנה והתאמה לשטח. מלבד זאת, ניתן לשכור ציוד נוסף דוגמת גנרטורים, תאורה או תנורי חימום.

כיצד תורמות סוכות אבלים למהלך השבעה

סוכות אבלים מקלות על המשפחה האבלה ומאפשרות לה לשבת שבעה ללא הפרעות:

  • שבעה בהפרדה – אם מדובר במשפחה דתית שיושבת שבעה, היא תרצה לא פעם לקיים אותה בהפרדה – אוהל לנשים ואוהל לגברים. כך ניתן למנוע מצבים מביכים ולספק את כל התנאים האופטימליים שלהם זקוקים האבלים בשעה שכזו.
  • פתרון לקהל של מנחמים – מנחמים רבים מספור באים לנחם אדם חשוב שנפטר. האוהל מאפשר לכולם לחלוק כבוד אחרון לנפטר ולהיזכר בפעילותו ובתרומתו הרבה למען הזולת.
  • אוהל למתפללים – האוהל הוא מקום אינטימי טוב למנחמים אשר באים להתפלל מנחה וערבית עם האבל (בייחוד אם קיימים אוהלים נפרדים לגברים ולנשים).
  • מקום לכיבודים – במהלך השבעה נוהגים להביא כיבוד לאורחים ולסייע לאבלים בהכנת המזון. האוהל שומר על המזון מפני זבובים וחרקים אחרים ומונע ממנו להתפזר לכל עבר בגלל רוחות חזקות.
  • מתאימים את הסוכה לשטח – בזכות צוות מקצועי ומנוסה ניתן להתאים את הסוכה מבחינת גודל, סוג ואבזור מתאים (שולחנות, כסאות, מאווררים ועוד). הצוות בוחן את השטח ובוחר את האוהל המתאים.
  • אוהל תורה – פעמים רבות מתקיימים שיעורי תורה לזכרו של הנפטר. אין מקום טוב ומיוחד יותר מהאוהל כדי לקיים את השיעורים, בייחוד כאשר בחורי ישיבה רבים מתקבצים ולומדים יחד. האוהל גדול דיו כדי להכניס שולחנות, לפרוש ספרים וללמוד לשם שמיים.

אוהל עד הבית

ימי השבעה הם ימים רגישים שבהם משתדלים להטריד את האבלים כמה שפחות. חברת השכרת אוהלים אמינה מתייחסת לעניין ברגישות רבה, ולכן היא מביאה את האוהל לביתו של הלקוח ומתקינה אותו שם. בתום השבעה, מפרק הצוות את האוהל ומחזיר אותו למחסן. בדרך זו נחסכת טרחה מרובה למשחה.

צרו איתנו קשר