סוכת אבלים להשכרה במחיר המשתלם ביותר

סקאלת האירועים כוללת לצד אירועים מרגשים ומשמחים כגון הולדת ילד, נישואין ויום הולדת, אירועים משמעותיים וכואבים כמו פטירת אדם קרוב. ישיבת שבעה וניחום האבלים נחשבים למצוות. סוכת אבלים תאפשר לכם להנציח את כבודו של המת באופן מרשים, מכבד ונוח. חברת אוהלי אברהם – הפקת אירועים תספק לכם סוכות אבלים בטיחותיות לצד שירות אישי, רגיש, מקצועי ואמין.

יתרונותיה של סוכת אבלים

סוכת אבלים החלה להפוך לאופן ההנצחה המקובל יותר ויותר בשל היתרונות הבאים –

  • פרקטיות – את סוכת האבלים ניתן למקם בכל מיקום רצוי – בחצר או בגינת הבית, בסמוך לבית הכנסת, בחצר הבניין או בכל מקום נוח אחר.
  • נוחות – לא תמיד נוח לשבת שבעה בבית, בייחוד אם אין מספיק מקום לכך. סוכת האבלים יכולה לאכלס כמות גדולה של אנשים מבלי שייאלצו להצטופף. כך, תוכלו לבחור בסוכה בגודל הנוח לכם ביותר.
  • פרטיות – הפרדת השבעה מן הבית תותיר לאבלים מרווח ותספק להם את הפרטיות הנדרשת להם. במידה שירצו לנוח, יוכלו לעשות זאת בנחת בחדרי הבית מבלי להיות מוטרדים מהאורחים שיושבים בסלון.
  • התאמה למזג האוויר – סוכת האבלים נוחה להקמה גם בתנאי מזג אוויר שונים. כך ניתן יהיה למקם את האוהל בעונת הקיץ הלוהטת או בעונת החורף הודות לעמידותו של האוהל ולמגוון פתרונות מיזוג.
  • הפרדה – ישיבת שבעה עשויה להיות למשימה מאתגרת יותר עבור הציבור החרדי שכן ייתכן שיידרשו לחדרים נפרדים. הקמת מחיצות בסוכת האבלים או השכרתן של שתי סוכות אבלים תיחשב לפתרון נוח.

חברת השכרת האוהלים

חשוב לבחור בחברת השכרת אוהלים מקצועית ומנוסה כדי שתספק לכם שירות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. מדובר בזמנים הכואבים והרגישים ביותר בחייכם, ואין לכם את הזמן או הכוחות הנפשיים כדי להתמודד עם תקלות או שירות לא מוצלח. היוועצו עם חברת ההשכרה לגבי גודלה המומלץ של הסוכה ומקום מומלץ להקים בו את סוכת האבלים. כמו-כן, בררו עם חברת ההשכרה אם היא מספקת ציוד נלווה לאירוע. אתם עשויים להזדקק למערכות ישיבה, לפתרונות תאורה לשעות הערב, לשולחנות, למערכות מיזוג או קירור ועוד. מקווים שלא תדעו עוד צער.

צרו איתנו קשר